Goodbye

Är nu 99% säker på att jag har med mig allt. Kameran är med, mobilen och även lite böcker. Ska försöka hitta något litet block på flygplatsen som jag kan ha att klottra i. Vet inte varför jag plötsligt fick idén att jag skulle vilja rita, skriva eller anteckna något under resan, men med papper och penna kan man göra mycket! Ska även försöka hitta något stort tuggummipaket på flygplatsen, man behöver lite proviant, vetni!
Nu får ni ha det så bra här hemma, så kommer jag höra av mig när jag kommer hem igen. Under tiden kommer förprogrammerade inlägg sköta mitt bloggande, och dessutom så kommer ju Felicia finnas kvar. Kommer sakna henne. :/
Ha en trevlig vecka!

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Hoppas du haft en fin helg! :)

2010-10-31 @ 08:28:06
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0