Ojoj

Besökarna sjunker - vad händer? Inte bra, inte bra...

Plugg idag för min del idag. Som sagt så är det NO-prov imorgon. En massa onödigt (hehe) strunt om atomer, joner, molekyler och periodiska systemet. Som tur var så har jag varit smart och gjort förarbetet nu i helgen. Jag har alltså skrivit upp det man ska kunna om alla betygskriterier i min skrivbok, så nu är det bara att scanna in allt i huvudet också. Men jag har en bra känsla, så förhoppningsvis går det bra imorrn. Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där =) Hoppas allt är bra denna höstdag =) Jag har en tävling i min blogg, där man kan vinna ett presenkort på 300 kr för canvastavlor. Kika gärna in, du behöver bara kommentera för att vara med. Du finner tävlingen under "just nu". Det finns en rörlig länk i sidomenyn, ja du ser. Var gärna med och tävla =) Önskar dig en riktigt bra dag!! www.sweetncute.blogg.se

2010-10-12 @ 16:59:42
Postat av: Jossan

Helt klart :)

2010-10-13 @ 19:59:13
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0