Otroligt nog

... har jag hunnit med allt som jag hade planerat för dagen. Känner mig faktiskt riktigt duktig! Har faktiskt passat yngsta syrran under tiden också; resten av familjen är på fotbollscup.
Rummet är ovanligt tomt nu, för jag rensade ordentligt, kan jag säga. Massor med papper har slängts, gamla prydnader och liknande har plockats bort och 90% av rummet har dammsugits.
När det gäller gymnasieletandet är jag jag nu nere på 10 st möjliga, varav en del jag favoriserar en aning, haha. Har sorterat bort efter program, inriktning, restid och omdömen från andra som gått på skolan. Så, nu är det alltså bara tio stycken kvar, och det är de som jag antagligen ska besöka på Gymnasiemässan. Ska bli spännande att se var det slutar någonstans!
Naglarna är också fixade. Gammalt lack är borttaget, smuts under naglarna borttaget det också, och så har jag målat på ett lager med Powerflex Nail Strengthener, från Depend.

Har planerat ett litet roligt inlägg till senare, men får se om det blir av. Ha en så bra lördagskväll nu! Jag är ganska säker på att jag kommer få det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0