Serieetta

Precis som vanligt är min helg späcka med fotboll. Tre matcher även denna helg. Men som tur är så är de utspridda över fre-sön i stället för lör-sön. Alltså är det inte dubbel match någon dag. Igår var det seriefinal i div. 2. Vi vann den, så alltså vann vi hela serien och kommer få medaljer!

Idag var sista matchen i Elit, och det gick ju åt pipan så det är ju inget att hurra för.

Och imorgon är det dam-match som antagligen kommer avgöra om laget stannar kvar i div. 4. Så den är jag riktigt peppad inför!

Kommer ni ihåg när jag bad er skriva låtar som gör er glada. Fick bara en kommentar på det inlägget, men en kommentar som var riktigt hjälpfull. Nu får ni chansen att kommentera igen, och ganska snart kommer Glada listan upp. En spellista jag gjort på spotify bara för att det är höst och tråkigt ute. :)

Nu börjar teven igen, så jag måste gå, ciao!




We are the champions - Queen

En hyllning till mitt kära lag först, bara. Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0