Soccer

Det finns få saker som är lika härliga som att spela boll när man inte har gjort det på ett tag. Ganska konstigt att jag satt och klagade över samma sport för några veckor sedan? För mycket av det goda är aldrig bra. Men nu fattar man varför jag älskar sporten också!

Imorgon är det reflektionsdag så då ska jag bara vara hemma och arbeta av det som måste vara klart under den här veckan. Bland annat Franskan, som jag har prov på på Torsdag. Sedan är det Svenskan också, som ska lämnas in fredag. Ska även jobba engelska och NO. Det är ännu en träning imorrn också - taggad redan nu! Fattar inte att jag kunde vara så trött på fotboll för några veckor sedan! :)

Kommentarer
Postat av: Mette

Snygg blogg och snygga bilder!:D

2010-10-25 @ 21:26:26
URL: http://msneakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0