Tycker lite synd om mig själv

Just nu tycker jag väldigt synd om mig själv. Vi var hos morfar på släktmiddag, sedan körde alla barn Burken, klassikern när man ska gömma sig och sedan springa fram och burka sig. Jag och storasyster sprang mot burken, hon för att burka sig och jag för att burka henne. Då kommer hennes pojkvän (muskelmassa som är runt 25) och slänger sig över mig bakifrån. Jag ramlar såklart och får hela hans vikt över mig, men lyckas trycka bort honom så han ramlade och fick en gräsfläck i rumpan (hehe). Men jag fick jordfläckar på mina favoritjeans, höften, utsidan av benet och knät gör ont. Imorgon har jag säkert blåmärken överallt. Kan inte sitta på min hårda skrivbordsstol för det gör ont, så får sitta i soffan ^^ nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och kolla på Parlamentet! Sedan ska jag borsta lilla Emils päls, min älskling :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Okej, ja, det händer att man provar lite allt möjligt typ lite rock, men man märker snabbt att ens röst passar bäst till pop och lugna låtar.

En låt som jag gillat sjunga sen jag var typ 12-13 är "truly madly deeply", ett tips ifall du gillar lugna låtar. En annan som jag också brukar sjunga är "Everywhere" av Michelle Branch

Här är videon och låten : http://www.youtube.com/watch?v=hc9k3-fwwYM



Vilken söt kanin du har! ^^

2010-10-04 @ 07:54:38
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0