Äntligen helg!

Götet ♥
Dagen har spenderats i skolan och på eftermiddagen med Elin på Waynes. Det var riktigt mysigt, tror aldrig jag har betalat 60 spänn för en fika. Men för att få min chai te (♥♥♥) och en morotskaka som smakade super var det värt priset. Sen fick jag trevligt sällskap, vi har inte träffats på jättelänge, jag har varit sjuk, nu är hon sjuk osv. Självklart ska mina lärare komma dit och sitta vid bordet bredvid, haha. Blev lite... pinsamt för ett tag. Sedan kollade vi snabbt i affärer, köpte bara en halsduk. När jag kom hem var jag förfrusen, sedan blev det fisk till middag... en fredag! :( I helgen är en städdag/pluggdag planerad imorgon och släktmiddag på söndag, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0