End of week


Ma très belle souer.

Canon EOS 1000D
EF-S 18-55mm

Veckans fredag har varit helt okej. OK-varv på gympan, fixat musik till iPod och bakat ny sats med fusk-godis. Inte så pjåkigt, va? När det gäller iPoden så är det inte min, utan "familjens", men eftersom ingen annan använder den och jag behöver den till torsdagens skoljogg så har jag tagit över den för en vecka. NAJS!

Frågen till frågestundens frågor vet jag inte riktigt när de kommer upp, ingen av oss verkar ha särskilt mycket tid över. Hela min helg kommer vara fylld av fotboll. Tre matcher på två dagar - det är härligt! Not...

Jaja, ska fortsätta titta på tv en stund nu, sedan blir det sängen. Känner att jag behöver sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0