Jag tänker på det, men det blir aldrig av

Har märkt att jag är mest aktiv på att uppdatera er om matcher då det har gått dåligt. Men faktum är att vi vann div.2-matchen i lördags, alltså kan vi fortfarande vinna serien. Och eftersom vi vann gårdagens match i elit, så har vi säkrat en slutspelsplats där också. Och vet ni vad? JAG GJORDE MÅL! Haha, lilla jag som är mittback gjorde mål på en hörna. Alltid lika kul. ;) Speciellt eftersom det var med vänstern i krysset. Nämen gud vad jag skryter nudå. :)

Något som inte är lika kul är att jag på Dam-matchen igår skadade knäet då jag lyckades landa rakt på knäet när jag kastade mig efter bollen. Så den matchen spelade jag bara i en halvtimma, tror jag.

Så var det orientering i skolan idag. Jag som gärna hade sprungit fullt ut eftersom det kändes så bra i fredags på gympan. Men det gick ju inte med mitt knä. Men jag är nöjd med min fyrtiotre minuter i alla fall, vilket ändå är riktigt bra.

Imorgon är det matteprov och Franska glosförhör, så jag har faktiskt också läxor, inte bara Felicia. Men min skola är liiite segare än hennes, haha. Men nu har jag tråkat ut er färdigt, för nu ska jag fortsätta kolla på Idol som nu har påbörjat sin allra tråkigaste period. Men då är man lite social mot familjen i alla fall. :)


Kommentarer
Postat av: bex.

ville bara säga att du har en fin blogg :D

Godnatt&sov gott c: !

2010-09-27 @ 23:19:40
URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0