Smiley

Nu kommer ett sådant här långt inlägg igen där jag ska berätta om min dag. Men kanske ska försöka göra det kortfattat? Kanske ska försöka ta bort allt det ointressanta? Fast då behöver jag egentligen inte skriva något alls. Det jag redan har skrivit är helt ointressant, det vet jag, så får väl ta och komma till saken nu då.

Har haft reflektionsdag idag, så har fått en massa gjort. Sedan blev det en tripp till Kista där jag tillsammans med tre roliga filurer kollade på Tusen gånger starkare. Mamma frågade mig när jag kom hem vad jag tyckte om den på en skala från ett till fem. Det blev en trea. Handlingen var som de flesta handlingar, kanske lite annorlunda, däribland slutet. För i slutet vet alla vad som ska hända, att allt blir bra igen. Man förväntar sig det, och när det inte kommer så blir man en aning besviken. För alla filmer har ett mål, annars är filmen bara förgäves. Lite så kändes det. Det blev aldrig bra. Och då är jag ändå en person som inte gillar alltför klassiska handlingar. Men den här handlinge skiljde sig en aning från mängden och hade råd med ett klassiskt slut - någon som hängde med?

Jag fick i alla fall bonuspoäng från filmen på mitt SF-kort, en ny plånbok (behövdes!) och trevligt sällskap. Så så bortkastad tid var det inte, haha. :)

Nu ska jag ägna mig åt att flytta över saker från gamla plånboken till nya plånboken och sedan läsa lite i Gymnasiekatalogen vi fick i veckan. Börjar faktiskt bestämma mig för vilken linje jag ska gå!


Bild från Google

 

Kommentarer
Postat av: Denice

hej! :) väldigt fina bilder du har knäppt!

2010-09-29 @ 17:17:17
URL: http://deniceemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0