The ruler of the world

Oredigerad vs. redigerad. Vilken är bäst och varför? Personligen tycker jag den andra för jag gillar skuggorna och kontrasterna. Bilden är inte så "perfekt" heller, vilket gör att den ser mer levande ut, enligt mig ;)
Måste bara berätta haha, imorgon ska jag stå och prata om ett gosedjur och varför just det djuret ska bli "the ruler of the world". Frågade lillasyster vad hon tyckte jag skulle säga (hennes gosedjur), fick svaret: "Du måste säga att han är fyra år, han betyder allt för mig och att han är bäst i hela världen!". Gullunge!

Kommentarer
Postat av: elina

härliga bilder!

2010-10-03 @ 02:49:36
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0