Borta bra, men hemma bäst

Äntligen tillbaka framför min vanliga dator! Har ju suttit vid mammas förra laptop de senaste dagarna. Så nu slipper jag minitangenter och en mus som styrs vid en platta på tangentbordet. Som jag har klantat mig vid de bitarna under de här två (?) dagarna. Hemma är verkligen bäst.

En liten lista tänkte jag slänga in nu. Nämligen en lista på positiva saker. Here we go!

Dagens match vanns med 8 mål mot noll.

Jag har nu tillgång till mina bilder igen. Alltså kommer det upp några senare!

Ett nytt besökrekord sattes igår. Keep it up!

Överraskningen läggs upp imorrn så håll ögonen öppna!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-05 @ 21:46:20
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0