I am number four

Härifrån
Ska till jobbet om en timme, då blir jag hämtad av storasyster + hennes kille som jobbar samtidigt. Sedan måste jag hem snabbt för att handla snacks och äta middag innan jag åker hem till Amelie för filmkväll. Var och såg I am number four igår, den var jättebra. Fick kommentaren "du är så himla lik Dianna Agron både till utseendet och filmkaraktären" (hon gick runt med en kamera i handen nästan hela tiden). Men det var väl inte bara för kameran, utan sättet att bete sig på... kan inte riktigt förklara, haha. Har många gånger fått höra "du är jättelik Quinn i Glee", där håller jag dock inte med. Men mitt hår och hennes hår är väl ganska lika, typ?
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0