I have all the strength to make it through

Kolla vilken bild! Gillar att den är så ljus med med mycket kontrast i ögonen, tog den mitt i en rörelse. Hon ser verkligen sorgsen ut.

Idag har jag inte gjort något speciellt överhuvudtaget, suttit vid en labbrapport. Mamma och låtsaspappa har fått förklara allt om och om igen, men fysik är verkligen inte roligt. Har i alla fall fått påskägg från påskharen *host* mamma *host*. Har även sett den preliminära intagningen, I made it till mitt första val! Det kan dock bli omval för min del, var inte så många som sökte det gymnasiet och den linjen... är rädd att det tas bort från den skolan. Men jag får se, the choice is difficult.

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0