I can't decide

Andra illustrationen på två dagar, ojoj...

Jag känner att jag är inne i en period där jag inte vet hur jag ska uttrycka mig. Jag uttrycker mig bäst i skrivandet, men det tar för lång tid och tid har jag inte. Foto älskar jag också, men de idéer jag har lyckas jag aldrig förverkliga. Ritandet är roligt, men inte lika roligt när det inte blir som man vill, så därför händer det väldigt sällan att jag målar. Så, det senaste jag har upptäckt är att illustrera saker i PS.Jätteroligt att leka med lager, opacitet, skuggor och olika penslar. Dessutom är det jätteenkelt att sudda när det blir fel. Inte om det blir fel, utan när det blir fel, haha. Så vi får se hur det blir med det i fortsättningen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0