I wanna draw!

God morgon! Hade det jättetrevligt hos Rebecca igår, idag väntar dock plugg. Det är hemskt att behöva skriva ett debattinlägg när det kliar i fingrarna. Jag vill rita! Jag skulle kunna tänka mig att sitta hela dagen och bara rita, tills jag har så ont i handen att jag knappt orkar hålla i en penna. Men nej, svenskan måste prioriteras. Ska plugga i en timme, sen tycker jag att jag förtjänar en paus och då ska jag påbörja en teckning! Ska försöka tömma datorn idag också, måste tömma allt och börja om för att Photoshop ska fungera. Ikväll ska jag hem till Sara som har fyllt år, ska dock hem till Alexandra först för att fixa oss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0