Sunday, fun day. No time for rushin'

Bw,alternative,portrait,photography,portrait,black,,,white,photo-4cc0c0e7c6bf6f98728cd2e977a6f3c3_h_large
we♥it

Idag har jag haft en spa dag, typ. Började med att äta en ordentlig frukost, träna på cross trainern, duscha, hårinpackning, fixat naglarna mm. Riktigt skönt! Nu ska jag bara hitta något att ha på mig ikväll, ska hem till Amelie som fyller 16 idag! Fotade lillasyster igår också, hinner jag ska jag redigera de i Photoshop, så till kvällen kanske ni får se ett resultat :)

Kommentarer
Postat av: sofiejohansson.

Hallå, vilken underbart fin blogg du har! Designen är verkligen jätte fin! :D

2011-02-27 @ 17:54:51
URL: http://sjj0.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0