I'm going to Barcelona


Jag har bestämt mig,
jag ska till Barcelona. Anledningen blev att alla kompisar ska dit, detta innebär att jag får en sista resa med dem. Förutom Elina, tyvärr åker hon till London :( Men jag kommer vara borta längre om jag åker till Barcelona. Londongruppen skulle inte heller besöka London Eye eller China Town... därför blev det Barcelona. Men jag ska såklart försöka ha det grymt bra nere i Barca :D Det var i alla fall skola idag... och jag kan inte förstå att jag säger det här men NO lektionen idag var jätterolig! Inte rolig utan jätterolig, haha. Vi håller på med "balancing equations", jag trodde jag inte hade förstått något men tydligen hade jag det. Så jag fick ett papper med svårare ekvationer. Sen lyckades jag också göra värsta tabben. Jag slog i underläppen i skåpkanten så det började blöda. Läppen svullna upp och jag har värsta såret. Duktigt va!? Nu ska jag lämna skolan, ska snart dammsuga rummet. Sen ska jag packa, äta och åka hem till Elin där jag sover över :) ser fram emot det!

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

fin blogg

lust att följa varandra via bloglovin ? :-)

kram

2011-01-22 @ 13:06:14
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0