Jag SKA!

Torsdag: Vanlig skoldag, plugga lite.
Fredag: LEDIG! Sara fyller år! In till stan med morfars sambo och kolla balklänning. Sedan möta upp Maria och gå på öppet hus på Viktor Rydberg. Förbereda och städa.
Lördag: Förbereda och städa. Några kompisar kommer över för att fira 16- års dagen, Elin sover över :)
Söndag: Plugga...
Måndag: 16 ÅR!!!!!!

Hade möte med bildläraren idag, ska ju på intervju i mars till bildlinjen på gymnasiet. Jag måste då ha med mig ett portfolio. "Your drawing skills are great, there's one picture I really love, it's difficult to draw like that but you made it! I'm gonna be surprised if you don't get in", sa läraren. Har fått lite confidence nu, jag ska komma in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0