Skiing

Jag älskar att åka skidor! Och jag älskar att komma in i stugan efteråt och bara slappa. Speciellt när man åkt skidor innan, för då känner man att man verkligen gör något på dagarna. Och sedan somnar man så himla gott när man har varit ute i det kalla och rört på sig under dagen.

Något fotande har det inte blivit ännu. Är inte jättesugen på att ta med mig kameran ut i det kalla eftersom det kan skada den. Men någon dag måste jag ut och fota, så är det bara! Annars så har vi lagt pussel och kollat på deckare på kvällarna, mycket roligare och mysigare än vad det verkar, promise!

Om några dagar kommer jag hem, så då blir det uppdatering igen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0