Jag tänkte vara duktig - men det gick inte



Jag satte mig vid datorn förut, fast besluten att fixa headern till nya designen en gång för alla. Jag gjorde klart alla bilder förutom som helt enkelt inte gick. Jag fick inte dit texten helt enkelt. Så ja, jag gav upp. Sedan så tänkte jag skriva ett inlägg, tänkte "åh, jag vill att den här bilden ska visas i större format", så jag fick en kick till att fixa headern och den nya designen igen. Så jag kom på vad problemet var på den sista bilden och jag fick ihop hela headern. När jag sedan laddar upp den här på bloggen så märker jag vilken kass upplösning hela headern är i, så det är bara att börja från början. Vilket jag inte orkar med idag. Så ja, ni lär få vänta ett tag till.

Förutom det så har jag även gått runt här hemma halvt handikappad idag med jätteont i vaden (lilla jag har inte lärt sig att man ska jogga ner efter att man har sprungit och inte bara sätta sig ner på en stol), träningsvärk i låren och öm i ena överarmen efter en spruta. Förhoppningsvis är allt det bort till imorrn då jag och Flisia ska iväg och kolla sista HP-filmen.

Nu ska jag sova, godnatt!

Elin

Kommentarer
Postat av: elin

men du har grymt fin header nu oxå! :)

2011-07-13 @ 08:41:17
URL: http://estaahl.blogg.se/
Postat av: Louise

Grymt fin bild :)

2011-07-13 @ 18:42:24
URL: http://loelles.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilken fin bild!

2011-07-17 @ 13:54:02
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0