Med så många nya minnen borde man ha en bra rubrik, men icke


Bild tagen på midsommar av mig, liggandes med kameran uppochner. En sådan där ögonblicksbild, liksom.

Nu är vi båda hemma så jag tyckte att ett inlägg skulle vara på sin plats. Men jag har inte hunnit redigera några Danmarks-bilder, så därför bjuder jag på dessa ovanför och frågar er den ständiga frågan som jag alltid ställer när jag visar en bild i färg och en i svart-vitt: vilken redigering är bäst? Danmarks-bilder och -redogörelser kommer upp under veckan!

Elin

Kommentarer
Postat av: Kerstin Hedberg

Vilken fin bild på jättesöta Nora.Svårt att säga vilken redigering är bäst, men jag håller nog på den svart-vita.

2011-07-09 @ 22:49:34
Postat av: Alexandra

Jätte fin bild Elin!!!!

2011-10-08 @ 00:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0