Packning!

(Sorry för bildlöst inlägg, men mitt tangentbord på min vanliga dator funkar fortfarande inte, så nu kan jag inte skriva in lösenordet...)

Stolt över mig själv! Lilla jag har lyckats med det otroligt fantastiska att få ner en massa kläder, skor och annat i en och samma fotbollsbag! HAH, säger jag bara. Liite irriterande var det att när jag var klar (trodde jag) så upptäcker jag att mina klumpiga jogginskor inte har kommit med. Så ja, jag fick göra om, vilket resulterade i att mina svarta converse inte fick åka med. Nu väntar jag bara på att mina sport-bh:ar ska torka så att jag kan packa ner dem också, sen är jag klar. :D

Ska försöka fixa lite förinställd inlägg ikväll också, men först får pappa hjälpa mig med mitt tangentbord. Ciao så länge!

Elin

Kommentarer
Postat av: Erika

Rösta gärna på min kläning:)

Jag har röstat på din:)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=fxnbk4PrLPscN2frTXtg84ZcZj6ySzOvmzMMrZ33pkU3ZxhtLRNI#Gallery

2011-07-16 @ 17:54:33
URL: http://prickelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0