Favorit i repris

Ja, då är det slut snart. Igår kollade vi på ett bildspel från att vi började i augusti 2007 tills nu... juni 2011. Att fyra år kan gå så fort och att man kan lära känna så många nya människor. Det var i alla fall sorgligt men väldigt roligt och framför allt pinsamt. Mitt i allt kom min porträttbild från sexan upp på skärmen, då ville jag bara sjunka genom jorden. Vi fick även sitta i aulan som är alldeles ny :) idag är det graduationträning hela dagen, vi ska träna på att gå in och ut i bokstavsordning. Vi börjar 10.00 och de tror att vi kommer sluta runt 15.00? Verkar lite konstigt, men jag klagar inte. Sista lunchen i skolan och sista dagen att umgås med alla!
Felicia

Kommentarer
Postat av: Ntherese

fin blogg!:)

ska vi följa varandra via bloglovin?:)

2011-06-09 @ 16:36:05
URL: http://ntheresee.blogg.se/
Postat av: Emma

bra bild!! :)

2011-06-09 @ 22:00:09
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0