Sovdags!

Den här tuffingen åker med till Danmark :)
Nu ska jag strax gå och sova. Håller på att vända dygnet totalt, vilket inte är bra. Visserligen är det sommarlov, men sova bort hela dagarna känns inte kul :) Jag och Elin sov i alla fall hemma hos min storasyster och hennes kille. Det blev tacos, kladdkaka, kortspel och film innan vi somnade vid tvåtiden. Tidigt nästa morgon släppte vi av Elin och åkte till landet för midsommarfirande. Mat, tårta och släkten gjorde dagen riktigt bra! Sov där tills idag, vi åkte hem på eftermiddagen. Imorgon sover Elin över, eftersom vi åker tidigt på måndag.
Felicia

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; det är super :D

2011-06-26 @ 12:13:50
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: callefille

asfin blogg :D Kolla gärna min gayblogg på callefille.se. Jag kommer följa din intresanta blogg :) Kommentera gärna :D

2011-06-26 @ 12:26:14
URL: http://callefille.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0