Blue blue sky

Wow, vilken underbar start på sommaren. Började gårdagen med att jobba, fick ingen sovmorgon men det gjorde inte så mycket... känner mig fortfarande helt tom från skolavslutningen, haha. Så jobbet var en bra distraction. Mamma, lillasyster och kusin kom förbi också så jag fick sällskap när jag åt lunch vid tre (?). Fick sedan skjuts hem till Elin där vi satt ute och snackade. Grillat till middag, hur mätt som helst och jättegott. Spelade lite på datorn innan vi begav oss till Coop för att köpa jordgubbar och choklad. Hos mig gjorde vi sedan smält choklad och doppade jordgubbarna. Vi somnade sent och vaknade sent, åt frukost och jag var helt borta för jag var så trött. Sedan skulle hon på match, då åkte jag iväg med Maria för att kolla i affärer. Köpte en bok; "Water for Elephants". Vi åt cheeseburgare på Mc Donalds (klassiker) och köpte glass. Imorgon ska jag och Maria förbi skolan (!) för att lämna foton till våra lärare. Eller ja, gamla lärare...
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0