Snart åker vi!

Regnet öser ner utanför fönstret, men det stör inte mig. Jag har nämligen satt på en film och sitter med en chipspåse och cola. Funderar på om chips och cola verkligen är okej på en tisdag? Men det är det väl... det är ju sommarlov. Imorgon ska familjen + Elin åka iväg och växla pengar, har ingen aning om hur mycket jag ska växla. När jag ser regnet ösa ner varje morgon är jag ganska glad att vi snart ska iväg, enligt SMHI ska det vara varmt. Nu ska jag packa lite, åker ju till landet på torsdag... sen ska jag tidsinställa lite inlägg så det inte blir helt tomt när vi är borta :)
Felicia

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

vilken fin bild :)

2011-06-21 @ 21:37:05
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0