Imorgon gäller det!

Det går inte att ladda upp bilder? Konstigt... Jag är ingen höjdare på datorer heller, så jag ska nog inte ens försöka ta reda på varför. Imorgon är det utvecklingssamtal, sista. Jag har bokat med flera olika lärare, så jag kommer vara där från typ 8.30 till 11.00, hahaha. Vi har två dagar med bara utvecklingssamtal, så har man inte samtal är man ledig. Vilket innebär att jag var ledig idag! Jobbade på portfoliot hela dagen, på eftermiddagen blev jag äntligen klar. Imorgon är det intervju, nervös? Om jag är. Jag hör av mig efter intervjun!

Kommentarer
Postat av: trafikblogg.se

Hejsan!



Vill du ha gratis besökare till din blogg?:) Lägg då in din länk på www.trafikblogg.se det tar max 2 sekunder att lägga in din länk där:)



Ha det bra:)

2011-03-22 @ 15:40:48
URL: http://trafikblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0