School's out

Just Breathe내가 서울로 데려가Foto di `·. ̧ ̧.· ́ ́ ̄`··._.· ιL_мΘиDΘ_DєLLє_ғ∂VσLє`·. ̧ ̧.· ́ ́ ̄`··._.· - P h o t o s ♥
Från weheartit.

Har nationella imorgon, i kemi. Har en känsla av att det inte kommer gå så bra, främst för att NO inte är min starka sida. Vi fick även våra rapporter inför utvecklingssamtalen, jag får alltid kommentaren "var mer aktiv på lektionerna", men den här gången fick jag bara det i typ två ämnen. Det är den enda kritik jag fått, när den kritiken är borta är bara positiva saker! Så det är en glad Felicia idag :) Har förresten en grym fotoidé på gång, vill dock inte avslöja något ännu. Får se om jag hinner i helgen, på fredag måste jag plugga hela eftermiddagen. På lördag jobbar jag från 11-15 och på söndag ska jag och Alexandra ev. ses för att plugga...

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

Kika gärna in och anmäl dig till veckans blogg :)

2011-03-15 @ 20:24:13
URL: http://linnhahne.myshowroom.se
Postat av: LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2011-03-16 @ 19:49:21
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0