We're like a melody with no words until we figure it out

Jag är jätteledsen för att det varit så tomt här ett tag. Skolarbete efter skolarbete efter skolarbete. Dessutom åker vi till Polen om mindre än en vecka, så jag håller på att planera, fixa och måste åka in och växla pengar... Det är inte mindre i helgen heller, när jag kommer hem idag måste jag städa och plugga. Imorgon ska jag, Alexia och Maria öva på en låt som vi ska sjunga för musikläraren. På söndag är det PTA fair i skolan, så det är mycket! Nästa vecka ska vi få träffa Emerich Roth inför resan, det är nationellt prov och ja, resan. Men nu måste jag till skolan, vi hörs!
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0