Filmkväll

Har inte haft internet på länge vilket har gjort mig väldigt stressad med tanke på alla skolarbeten. I torsdag satt jag bara vid skrivbordet och stirrade på datorn, i hopp om att ett mirakel skulle ske och vi skulle få tillbaka vårat internet. Nu måste jag ha någon sladd kopplad till datorn för att det ska fungera, men det är det värt! Ikväll tänkte jag i alla fall sätta på en film och ta fram målargrejorna. Vi har precis lämnat in vårat stilleben projekt på bilden och nu har vi övergått till att måla. Och eftersom min skola är så grym fick alla sin egna palett och penslar :D när bildläraren sedan föreslog att vi kunde ta med sakerna hem över lovet, var det som om en ny värld öppnades för oss bildelever. Tror faktiskt att alla tog med sig sakerna hem. Satte precis på 17 again och tänkte avsluta kvällen med The nightmare before christmas, lite passande till halloween =)

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0