Jag lever, tror jag

Bland denna läxhög har jag lyckats komma ut en stund för att jobba, köpa en vinterkappa och träffa lite släkt. Kompisar hinner jag inte med överhuvudtaget, vilket känns förjävligt. Men att hinna komma ut och fota i helgen vore väldigt nice, och på lördag är jag bjuden på halloween fest så då har jag ett tillfälle att vara lite social. Känner mig isolerad, haha. Bra blev det också när jag kom hem från skolan och mamma visade ett tjockt, varmt täcke hon köpt till mig. "Du fryser ju så mycket på nätterna"- true! Vet inte om det beror på temperaturen utomhus/inomhus eller min förkyldning men kallt är det! Så natten till idag fick jag äntligen sova utan att behöva en filt och ändå hacka tänder. Jag har också kommit på att jag vill börja på kör, men jag vet inte var. Får väl se hur mycket jag hinner med när det är så mycket skolarbete också + att jag håller på att söka stipendium. Mycket på gång, men livet är bra!

Felicia

Kommentarer
Postat av: Evve

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?

Klicka in här då och skriv "Jag är med" : http://evvesliv.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-1.html#comment

Obs! Du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via blogovin!

2011-10-13 @ 16:56:10
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0