Fade into darkness

Det är seröst det jag kommer göra om läxorna fortsätter strömma in med den här farten. Jag har två uppsatser till imorgon, matTeläxa och tio franskameningar att skriva. Taggad? Allt annat än det. Jag är som tur är så gott som klar med engelskan och svenskan. Matten blir jag bara sjukt irriterad på hela tiden så den skjuts upp, men jag är snart klar med den också. Franskan har jag inte ens börjat med, men den är ju inte särskilt svår (peppar peppar). Men det jag egentligen vill säga med denna text är att bilder lär ni få vänta ett tag på från min sida. Det hinns helt enkelt inte med. Och suget efter att fota finns inte heller där, om jag ska vara ärlig. Men ja, vi ses när vi ses!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0