Okt- Dec

I oktober hände inte så mycket, satsade hårt på skolan som hade kommit igång rejält. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte minns mycket av den månaden, jag hade fullt upp och plötsligt var det november! En månad till jul.


November då... ja, det var väldigt mycket plugg, även andra saker som hände i skolan och så. Kanske inte "the happiest time of my life" om man säger så. Men livet är inte alltid perfekt, det är bara att gå vidare :) Det positiva var att mitt rum blev färdigt, jag var/är jättenöjd! Förut var jag bara i rummet när jag satt vid datorn och sov. Jag pluggade inte ens i mitt rum! Men så fort renoveringen var klar, jag hade flyttat in ordentligt och fått upp tavlor och liknande, började jag verkligen vara i mitt sovrum! Så förändringen gjorde mycket :)


December har varit en ganska jobbig månad, några slutbetyg sattes, jag kommer alltså inte kunna förändra de till våren! Jag är otroligt nöjd med de slutbetygen, satsade på dem och fick cred för det. Det som fotograferades då var 90% julbilder. Det betyder att det är många familjebilder som inte är så intressanta för er. Men det har varit en bra månad, och LOV! Även om man kan säga att mitt lov är över för att jag måste plugga så mycket, så njuter jag fortfarande! Now I'm facing my last term before high school :)


Kommentarer
Postat av: mmautildah

Var ska du :)?

2010-12-30 @ 21:17:44
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0