Studsmatta, trummor och matte

Som Elin tidigare skrev, sommaren står för dörren och det är inte långt kvar. Jag längtar som bara den! Bara roliga saker som ska göras under lovet, ingenting är planerat fullt, förutom Ungern. Har iallafall ett matte quiz jag måste ta mig igenom på onsdag som är avgörande för mitt betyg i matte. Ett sånt tillfälle när man behöver tro på sig själv och tänka att man klarar det, brukar inte göra det, så det här är ett ypperligt tillfälle ^^
Skoldagen lite kort, lång dag, 15:45 närmre bestämt. Var bara seg, trött och hängde inte riktigt med på lektionerna som jag brukar. Men när jag kom hem och åt mellis fick jag energi kick, ut och hoppa studsmatta, sen spela trummor och plugga lite matte. Mycket på en eftermiddag! Imorgon är det idrottsdag i Kallhäll, slutar vid fyra- igen! Hade det varit vanlig dag hade jag slutat vid tre, typiskt!

/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0