Faktiskt...

Så är det inte så mycket plugg för min del. Då har Felicia det hundra gånger värre. Men det är i alla fall mer än vad det var i åttan. Det som tar upp mest tid för min del just nu är faktiskt fotbollen. Och då ska man hinna med läxor också, även fast de inte är så många. Och bloggen? Ja, det kommer ju lite efter då...

Men för idag har jag pluggat klart. Ett engelskahäfte, åtta frågor SO och tre matteuppgifter är avklarade. Alltså är jag i princip klar för veckan. Bara lite franska som ska övas på imorgon. Eftersom jag är klar för idag så funderar jag nämligen på att kanske ta och fota lite. Har fått en idé som jag skulle vilja pröva. Det ska bli svart-vitt idag, faktiskt. Även fast det inte blir några foton idag så ska jag slänga upp lite här på bloggen i alla fall, har ju lovat, faktiskt.

See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0