Uppe med tuppen!

Yes, vaknade tidigt idag, halv sju! Ska nog gå bra att komma upp imorgon. Är faktiskt inte så nervös som jag borde bara, är väl mest nervös för uppropet. Då jag inte har ett svenskt efternamn är det många som har problem med uttalet och det blir lika pinsamt varje gång. Antingen blir det så fel så alla skrattar, eller så hör jag inte att det är jag som blir uppropad. Det gör mig otroligt nervös. Annars är det ingen fara, tycker fortfarande inte om att plugga, haha. Idag ska jag packa skolväska, fick nämligen hem ett brev där det står ett par saker som ska med. Sen funderade jag på att fota de nya skolsakerna. Men innan det ska jag träna på crosstrainern. Mitt rum skulle även behöva få sig en omgång... iaf, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0