Ibland måste man få skriva av sig...

Hejhopp! Lite mycket vardag från min sida just nu, men det är lite utfyllnad när jag är så upptagen. Har i alla fall haft en dålig fredag; vaknade med en rejäl förkyldning men åkte ändå iväg till skolan. Väl på tåget kände jag mig som ett levande lik men tänkte att tystnaden på tåget ändå är ganska mysig. Det var jätteskönt att bara höra mullret från tåget- tills en skolklass kliver på. Det var den tystnaden. Fick lyssna på tjejer som läste någon rosa Barbietidning och deras otåliga klasskamrater som pratade om allt mellan himmel och jord. Väl framme började jag min promenad mot skolan. Dock tog det längre tid än vad det brukar pga att folk går extremt långsamt. Ni vet när man är stressad och det går en klump med långsamma människor framför, man blir galen! Väl framme i skolan tappade jag saker i golvet hela tiden, och på något konstigt sätt lyckades nyckeln åka ur hänglåset och ner på golvet. Fick i alla fall morgongymnastik. På matten blev jag helt furious när läraren gick igenom enkla saker och jag ville bara ställa mig upp och ropa ut svaren. På engelskan hade jag inspirationstorka när vi skulle skriva en uppsats. Fint det med. Sedan en extrem håltimme på nästan fyra timmar, den spenderades i affärer i stan och hämtade ut kontanter för att kunna köpa en slips med skolans märke (typ som skoluniform). Men hittade inte läraren som har hand om det... sedan svenska som var helflummigt. Tänkte gå hem för jag mådde inte alls bra, men stannade ändå kvar. Vid tretiden började jag röra mig mot stationen och självklart missade jag tåget med ett par sekunder. Fick vänta länge på nästa, samtidigt som jag var trött, hungrig och verkligen behövde en toalett. Tåget hade problem på hemvägen så det tog längre tid än planerat. Får se hur det blir med jobbet imorgon för jag mår inte alls bra. Annars blir jag väl sängliggande hela helgen, kul :)
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0