Varning för extremt roligt inlägg!

Dagarna som mestadels spenderas i Stockholm går hur fort som helst! Hänger inte riktigt med. Hade till exempel labb idag på naturkunskapen, men jag tror inte någon riktigt förstod. Idrotten var i alla fall väldigt rolig; vi körde dodgeball och blev man träffad av motståndarlaget skulle man fortsätta köra- på knä. Blev man träffad igen skulle man springa runt i like a crab. Men sedan ändrades reglerna och man skulle ligga ner på golvet och typ kravla. Jag var sist kvar i mitt lag och låg där på golvet och kravla medan motståndarna stod och typ garva, haha. Man ska aldrig ge upp! På väg mot tåget efter skolan kände jag bara hur jag ville lägga mig ner på trottoaren och vila, är sjukt trött. Vaknar 6 varje morgon och är hemma typ 16.00 - 17.00 varje dag. Och imorgon har jag typ 4000 håltimmar pga skolfotografering, mentor tid mm. Slutar 15.10 när jag kunde ha slutat 10.50...

Men nu ska jag vara positiv, livet är rätt bra ändå. Jag lär återkomma med ett lite roligare inlägg, men först måste jag drunkna ner i historiaboken.

Felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in bloggen:D

2011-08-24 @ 18:40:17
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/
Postat av: onlyerik

Vad tycker du om GI svara gärna på min blogg :D

2011-08-25 @ 14:42:33
URL: http://onlyerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0