Sorry, not today!

Förlåt! Både jag och Elin har fullt upp, men skolan är tillbaka och vi har redan massor med läxor! Matteprov imorgon, ingen höjdare. Fick hem en tröja från Kan Dee idag, kanske visar senare. Just nu behöver jag sömn! Onsdagen börjar med mentorsamtal... där rök min sovmorgon innan matteprovet. Men det är bara att tacka och le. Jag måste också ringa min morbror för att få hjälp i Photoshop. Sen jag fick det har jag blivit rätt kräsen, inget annat redigeringsprogram duger längre ^^ jag har inte så mycket tid till att fota heller, jag vill fota utomhusporträtt, men det är bara snöslask överallt, så nej. Nu ska jag i alla fall sova, imorgon borde jag ha lite mer tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0