Tack för allt!

Nu är det slut och jag klarade det. Men jag har aldrig gråtit så mycket och jag gråter fortfarande. Det är riktigt jobbigt, vi har bytt klasser varje år så man känner verkligen alla. Skolan är så himla bra, det har varit så roligt trots att jag klagat hur mycket som helst. Det började i alla fall i aulan där det var show, fina små tal från lärare mm. Sedan klassrummet där vi fick betygen och alla brast i gråt när man fick gå. Gick runt och tog bild med lärarna sen, men jag är alldeles rödgråten i hela ansiktet, haha. Det kommer i alla fall vara väldigt jobbigt de kommande dagarna, det är en skola utöver det vanliga. Man är verkligen kompis med lärarna. Tack för allt ♥
Låtarna som spelades i aulan
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0