The day after yesterday



Ett stort tack till alla grattis och de personer som gjorde min födelsedag värd att minnas!
Förutom att få tillbringa dagen med de som står mig närmast så fick jag även en massa härliga presenter. Eftersom dagen gått åt till träning, plugg, bloggdesign och liknande så har jag inte hunnit fota de saker jag fick. Så det lär väl komma någon gång under veckan. Får se när det blir, för jag har fullt upp större delen av veckan. Men jag fick ett nytt kameraobjektiv (kommer köpas i NY så jag har dte inte riktigt än), US dollars, böcker, handdukar, fotoramar (bland annat en med ett väldigt fint kort i!) och ett örngott. Så jag är mer än nöjd!

Just nu så sitter jag och lyssnar på Lykke Li. Hennes låtar är så fulla av inspiration att jag bara vill fota! Problemet är att jag inte vet vad. Jag vill fota bilder som uttrycker känslor, starka känslor, men jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Får ta och fundera på det några minuter tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0