So much goin' on


Den här veckan är en sådan där vecka som man inte hänger med i om man inte skriver upp allt någonstans. I måndags var det en "klassdag". Vi var på spinning och bowlade med klassen och slapp vanliga lektioner. Igår var det halv studiedag och därefter åkte jag iväg och kollade helgjobb. Idag var Fråga Olle i skolan och sedan vanliga lektioner. Hade tärning med djurgården också. Imorgon är den Matte Nationella på morgonen, SO i en halvtimme och sedan slutar vi för på kvällen är det BAL. Är jättetaggad inför balen, sugen på att se hur min utstyrsel blir med fixat hår, klänning, skor osv. Felicia har fått äran att tar några porträttbilder på mig innan balen. Ska försöka fota lite inne i limon på väg dit också. På fredag är det spex och sedan lektioner som vanligt. Lördag ska jag äntligen få prova mitt nya macroobjektiv som jag fick igår och så får vi gäster. Söndag ska jag provjobba. Snacka om att mycket händer?!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0