Roligaste läxan kvar!

Untitledheartgrenade.We speak in silence.♥Fotografi♥ - ♥Beatrice♥ - Picasa webbalbum
All sizes | desk | Flickr - Photo Sharing!destroy everything you touch
Idag hade vi det sista provet, tror jag i alla fall. Tyvärr så blir det nog omprov för min del, mitt första IG och mitt första omprov. Slutet av nian också, bra va? Men man ska aldrig ta ut för mycket i förskott, det kanske blir G ändå. Jag har i alla fall den roligaste läxan kvar- bild! Vi ska göra vår "final piece" imorgon på lektionen, så jag ska strax sätta mig och måla porträtt. Ska försöka göra klart en skiss också, blir jag nöjd publiceras den. Än så länge är jag nöjd så vi får väl se :)
Felicia

Kommentarer
Postat av: Louise

- först gick jag med en engelsk guide, men förstod inte så mycket sedan bytte jag till andra gruppen som hade svensk guide, men den var inte så jättebra... han frågade hela tiden gruppen vad dem trodde hände istället för att berätta vad som hände, weird snubbe var det har jag för mig! Men lärde mig lite saker iaf! :)

Hur var er guide då?

2011-05-17 @ 19:27:30
URL: http://loelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0