Almost over...

I'm back! Har varit en helt sjukt rolig resa, kommer aldrig glömma den. Har shoppat mycket, bland annat på Primark. Besökt Las Ramblas, katedralen, park Güel och massor med annat. Har bränt mig och blivit ganska brunt, blir nog bra till balen :) idag hade vi de sista lektionerna, sorgligt! På engelskan kom det några tårar, nästan på spanskan också. Men fick veta några slutbetyg och är helnöjd! Känner mig bara otroligt trött och jag spyr på skolarbeten. Känns som om jag tagit i alldeles för hårt i skolan så jag har ingen ork kvar. Men det är väl det sommarlovet är till för, att få tillbaka all kraft och energi? Just nu är gnistan borta totalt, jag klarar mig till gymnasiet, hade kanske klarat det till ett ännu bättre gymnasium än jag valde. Men jag ångrar inget. Gymnasiet blir bra, jag fixar det! Imorgon är det jobb från klockan tio och vet inte när jag slutar. Ska väl försöka hinna med mina två läxor som är kvar. Sen är det över. Hell yeah!

Felicia

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Jätte söt blogg du har;-)



Skulle bli jätteglad om just du kolla in i min intershop;-)



www.Gniztra.com



Fake piercings,MAC smink,Coola ringar,smycken och mycke mera..



Puzz

2011-05-27 @ 21:39:47
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0