I'll search if you don't see it


Livet rullar på. Det händer mycket just nu, och som vanligt kretsar mitt liv för tillfället till 50 procent runt fotbollen. Överraskande? Sedan så spelar skolan en stor del just nu också, tyvärr, men idag är det den första av två studiedagar, vilket man verkligen inte tackar nej till. Men jag lyckas klämma in andra roliga saker också, som att gå på konsert (Veronica Maggio på Grönan) och att ta mig ut och fota. Innan har jag inte varit nåt fan av att fota höstbilder, tycker aldrig att jag lyckas få till den där mysiga, varma känslan. Men i år så har jag lyckas någorlunda bättre, kanske främst för att jag har mitt superba microobjektiv?

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0