Tio år senare

Gammal bild. Tagen två dagar efter jag fick min älskade kamera. Inte särskilt bra tekniskt sett, men älskar att man faktiskt ser solstrålarna.

Har inte jättemycket att säga. Kände mig mest tvungen att bjuda er på en bild eftersom det var ett tag sedan. Något som också var "ett tag sedan" var terrorattackerna i bl a New York. Tio år sedan på Söndag, om man ska vara exakt. Jag kommer fortfarande ihåg hur vi diskuterade det i sexårs, hur vi inte kunde förstå hur någon kunde göra något sådant. Det är en sådan där sak som påverkar alla, vare sig de vill eller inte. Och antagligen något som vi alltid kommer komma ihåg.

Elin

Kommentarer
Postat av: neli

hej tjejen =)



skulle du kunna vara snäll och gå in här; http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=90228

och rösta på mina outfits =) skulle betyda jättemycket! förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

ha en bra dag!

2011-09-13 @ 15:07:19
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0